Facebook

Ja sa tidigare att ja aldrig skulle gå med i facebook ;)
Självklart visste ja inte ens va de va hehe..

Tycker de är så komiskt
att man hör många småkids
nu som tycker de är såå många gamla på facebook ;)

Men hallå? Håll er till Lunarstorm,eller är internet bara eran
värld? hehe,långt innan flera av småbarna satt vid datorn
så satt vi här ;)

Nä men allvarligt,ja anser att Facebook är ett superverktyg
för oss äldre ;)  de är väl ändå vi som har tappat många
kontakter sen skoltiden? De ha väl inte ni unga?

De är väl vi som har gått ut olika skolor på olika orter
i landet,som nu finner gamla klasskamrater som vi
aldrig trodde vi skulle få kontakt me igen :)
 Ni småfolk
ha väl knappast hunnit tappa en massa
gamla klasskompisar sen 15-30 år? Eller?  ;)

Så sitt vid erat Lunarstorm ni hihi... eller sluta stör
er ;)
Eller så ryms vi alla va :D

du lilla 16-18 åring,om 10 år så få just du
inte sitta vid en dator å hitta en massa gamla
kontakter ;)För då är DU för gammal ;)  hihi..


Kram på er alla


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Håller med dig... kram

2009-11-04 @ 10:13:18
URL: http://pernillasfamiljochliv.blogspot.com
Postat av: Emma

Ja exakt. Jag förstår nu skillnaden mellan HP & sjukskrivning. Lite ologiskt kan jag tycka men så är det. (: Tack för din peppning, ska försöka kämpa på så gott det går. Kram / Emma

2009-11-04 @ 11:42:08
URL: http://nouvellestar.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha, precis! Stämmer bra det. Dom ska inte klaga på att det är många "äldre" som är på facebook.

Trodde aldrig att jag skulle skaffa det men nu ångrar jag INTE att jag gjorde.

Har återfått kontakt med kompisar som jag inte träffat eller sett på över 10 år. Jätte roligt att se vad dom har för sig idag!



ja nog är han en buse nog alltid vår lilla Sam.

Men just nu är han inte på nå vidare bra humör =/

Vet inte vad det är som stör...



Kramar!

2009-11-04 @ 12:43:14
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Marlene

Det så roligt att ha träffat på en massa gamla kompisar och nya på FB :)Och jag tror att det är fler äldre än yngre där..Roligt är det iaf =)

Kramis

2009-11-04 @ 20:57:53
Postat av: Sockenvägens Söta

Jag är hemma å sjuk å tittar in hos alla er på min blogglista för å se vad ni pysslar med, å nu ser jag ju att även du trillat dit på facebook, nu är jag nog ensam om att stenvägra fniss Kram

2009-11-05 @ 10:46:50
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0