Vaccinerad

är min lilleman med nu.
Så nu är de gjort.

Gick jättebra,han ville direkt ner
på golvet å leka när han fått
på plåstret på benet hihi.

Vi ha fikat lussebullar å pepparkakor
här ikväll så egentligen vore de väl ja som
skulle ha behövt träna ;)

I morron jobbar ja heldag innan ja gör helg,
men eftersom Johnny är hemma så ha Liam
ledig dag,vilket känns bra efter hans vaccinering.

Med adventpyntandet gå de trögt hihi,men klart
innan Söndag blir de iaf.

Läste ut Läckbergs senaste bok igår,som ja lånade av
mamma,den va bra,gillar hennes böcker :)
Gillar svenska kriminalare :)
Även när de gäller film eller tv så är de
mina favoriter,Beck,Wallander mm.

   
bild  google

Kommentarer
Postat av: Vanja

Hej! Hoppas din lilleman klarat sig bra utan biverkningar av sprutan?! Idag är det min lille´s tur, samt några övriga av mina barn att ta spruta två! Är lite nervös över att min lille ska ta... men det går nog bra! Trevlig AdventsHelg på er!

2009-11-27 @ 11:09:07
Postat av: Madde

Vanja- ja han verkar ha klarat sej utan att märka av nått min lilleman,iaf hittils. Hur gick vaccineringen för din lille då? Trevlig adventshelg på dej med :) Kram

2009-11-27 @ 21:15:32
Postat av: Vanja

Vaccineringen gick bara bra... han skrek å blev jätteledsen. Men inga biverkningar! Skönt. De tre större som tog spruta två blev som halvdåliga. Men tyck det gått bra! Skönt att din lillkille inte heller fått biverkningar. Nu är det bara spruta två som ska tas om 3 v. Kram.

2009-11-28 @ 09:32:20
Postat av: Madde

Vanja- vi ska inte få ta spruta 2 innan juj,dom sa att rätt va de är så kom de in nya rön om att de inte ska ha spruta 2,ja de är inte helt lätt allt detta. Men de är skönt de är gjort. Skönt din kille klarade sej utan biverkningar. Kram

2009-11-28 @ 10:20:54
URL: http://maddeochpojkarna.blogg.se/
Postat av: Vanja

Ja... de låter okej, kanske lika bar å vänta tills efter jul. kram

2009-11-29 @ 11:50:16
Postat av: Tant Ulrika

Ny spännande tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-par-belliotofflor.html



Kika gärna in o delta i den med =)

2009-11-30 @ 11:13:07
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0