Första arbetsdagen

på 16 månader gjorde ja idag,de lilla ja gick ut i somras räknar ja inte ;)
Va riktigt skoj,träffade en del nya pensionärer,å endel av "mina" gamla.
Så lite kramar å välkommen tillbaka fick ja allt av dom :)

Hämtade Liam halv 12,då hade han precis ätit lunch,så nu
ligger han å sover :)
Blir lämpliga dagar för han de här månaderna som ja går på 50%

Kallt va de minsann i morse,minus 7 grader hade vi på jobbet.
Å en annan trodde inte de skulle va så kallt så ja hade inte
lagt nått över rutan på bilen,fick vackert stå där å skrapa :P
Men de positiva är att ja visste vars ja hade bilskrapan i år haha.

När Felix kommer hem från skolan ska han få plocka ner studsmattan,
i år lämnar vi ställningen framme.
De ha varit en toppen present när han fick den för ett par år sen,tala
om att han ha studsat många timmar :)


Flexen för några år sen :)

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Skönt att höra att det går bra å arbeta, jag är så glad att jag har baa deltid 80% så man hinner umgås lite med Luran, utan att det svider för mycket i plånboken... Hoppas du ahr en fin dag! KRAM!

2009-10-01 @ 12:31:36
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Men så underbart att bara jobba 50 % den första tiden. Det skulle jag vilja göra medans barnen är små! Men så funkar det ju tyvärr inte.

Men njuuuut nu!!!



ja jag är helt galen i tacos. Skulle lätt kunna äta det en gång i veckan utan att bli less.

Det är en sån lättsam mat!



nej nu måste jag slita mig från datorn och gå ut och gå en sväng innan badet öppnar!

Kramen

2009-10-01 @ 13:10:44
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Veronica

Studsmattan är den bästa investering jag gjort! Barnen tillbringar hur mycket tid som helst där varje sommar!!

2009-10-02 @ 09:12:19
URL: http://veraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0