Surströmming

åt vi i Rörström igår kväll :) på campingen hos Ingrid,toppen att kunna sitta på en inglasad altan.
Liam va oxå me,han åt macka och ost han :P
Ulla hade ordnat lite lekar innan maten,de tog ja en hel del kort på ;)

 Jossan å Maria som ska slå in ett paket ilag me bara en hand var ;)  gick riktigt bra.

 Även för Helena å syrran ;)

  å så skulle spiken ner ;)  blodigt allvar hehe

 så skulle de stå på ett snöre å flytta sej med en fot kvar på snöret hela tiden.

 å så mat äntligen.

 Liam sitter å väntar på att alla ska leka klart ;)

 Å är de nån av er som läser e här som är me på bilderna och inte vill va me,så få ni säga till :P 

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vad kul att du lämnade en kommentar så jag "hittade" dig! Du verkar ju dessutom finnas i krokarna (dektektiv på hög nivå då jag såg att ni varit i Rörström) Och surströmming är sååå gott, har fått begär på det nu när jag är gravid, och som tur är så är det inte noll tolerans längre, utna nu får man äta det någon gång iaf undergraviditeten. Hoppas att du får en fin dag! Kram

2009-09-10 @ 13:31:45
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Erika

Kikar in..

Vad kul att du hade kommenterat mitt inlägg. Hur hittade du till mig? Jag är ju från Rossön, så Rörström är ju bara ett stenkast bort :)

2009-09-10 @ 16:04:30
URL: http://eraijka.bloggagratis.se
Postat av: Nina

Aha, du är oxå ensam om veckorna??

Visst äre som små trist =(

Å nu ska min karl börja jobba i Haparanda!

Det suuuuger!!

2009-09-11 @ 10:07:09
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Okej, det är det han sysslar med. Mikael han jobbar på krossverk. Krossar en himla massa sten!

Ja då han börjar jobba däruppe så kommer dom troligtvis jobba en vecka och va ledig en vecka. Men fy tusan för att vara helt ensam varannan helg! Gruvar mig =( Men han måste ju jobba!



Önskar dig en trevlig helg =)

2009-09-11 @ 13:14:10
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0