Blåsigt

värre är de idag.. gå väl bra för mej som är ledig
å få sitta inne i värmen,vi va ut en sväng bara,
for på näset å släppte ut syrrans hundar,hon är
i stan på fackutbildning.
Felix han är på Landsomberget idag me skolan
å åker slalom,lär ju va en aning blåsigt de he he.

Har beställt en overall till Liamoch en mössa från barnlycka.
Beställde tidigare ett par innervantar i ull då Liam ofta blir kall
om småfingrarna,dom är så tunna å bra att ha under
vintervantarna. Sen va de rea där så de va inte helt illa
heller. Troll är märket iaf :)

Jobbat måndag å tisdag,å nu ledig tills frdagkväll,då
jobbar ja me Ulla så de kan inte bli annat än skoj :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå! Bara bra med er? Blir ju aldrig att man träffas nu. Så troll säger du... ha läst på nån blogg att d ska vara jätte bra... kanske måste in å kika på barnlycka då=)

2010-03-03 @ 19:32:09
URL: http://emmaochviktor.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack :-)



Ja jag tycker också att det är jättebra att ersättning finns för hur skulle det annars gå? :-) Jag brukar aldrig bry mig om anledningen till varför folk inte ammar, de får göra precis som de vill men det som stör mig är att man inte får framhäva amningen som någonting bra för då trampar man de icke-ammande mammorna på tårna. Jag tycker det är varje ammande mammas rätt att tycka att amningen är bäst för sina barn. :-)



Hoppas du får en toppen helg!

2010-03-20 @ 19:59:53
URL: http://nouvellestar.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja mormor är med ålderns rätt klok och vis :-) Är så glad att ha henne! Kram

2010-03-24 @ 16:22:21
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0