soptippen

ha vi besökt i kväll,att de aldrig ta slut på rat ? haha...
Syrran körde å vi satt å surra,å så körde vi förbi infarten till tippen haha..
sen körde vi rätt långt för å hitta nånstans å vända me släpvagnen hehe..

Sen va vi in till mamma för Liam och syrrans grabar var där under tiden. Felix han följde me en klasskompis hem på vike,så när ja druckit kaffe så for ja å Liam å hämta storebror :) lilleman somna såklart i bilen på vägen hem,inte lätt att va kvällstrött ;)

Overallen från tradera kom idag,den va jättefin. Kul.

Inga problem va de för Liam att va utan mamma på dagis idag,han skulle inte följa med hem sen när ja kom,är ju så kul att vara ute,å på dagis så ha de ju så mycke skoj :)

Nu ha min stora kille lagt sej för en stund sen,de är rekord tidigt för å va den nattugglan ;)
bra för han,som ska på hockey i morron och torsdag kväll.
Lägger in en bild från ikväll när Liam åt mumsmums hos momma :)


Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Åhhh, hjärtat smälter, vilken underbar bild! Å jag gillar dessutom bamsetröjan skarpt :-) Va kul att även du hittat till oa pip, jag är helnöjd, så det är kul att du med är det! :-)



Och ratet, jag hålelr med dig.... fattar inte hur man kan samla på sig så mycket, tyckte nyss jag städade källaren - vips så är den full igen :-( Kram!

2009-09-23 @ 08:23:29
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh vilken fin bild! Ser riktigt mumsigt ut det där =)

2009-09-24 @ 11:19:19
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0