vunnit

på Tradera ha ja minsann gjort,2 par overaller,ett par kavat skor och sen 2 tröjor som gick på 11 kr med frakt :) Va billigt alltihopa så de är bara å hoppas man blir nöjd nu då :)
Ja nu ha Johnny åkt för en veckas jobb igen,men veckorna går faktiskt fort,å nu håller vi ju på med dagis inskolning oxå :) 
Sen börjar Felix hockeyträning i morron kväll. Skoj :)

 Min lilla söta systerson Emil va å plockade enris me momma igår,å han plockade minsann till mej med,såå himla gulligt av han, mosters lillplutt.
 Å min stora systerson Viktor ha vart i ström i helgen och fixat så han få köra moped nu :) 
Skoj för han.
 Ja hoppas han är försiktig i trafiken nu.

mammas lilla tuffing ifjol på hockeymatch :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Gör så du :) Är ju alltid kul att ha kvar!

2009-09-21 @ 12:38:33
URL: http://eraijka.bloggagratis.se
Postat av: c

åh så kul med tradera..

Älskar att fynda där.

Nu till helgen ska jag på klädbytardagar, har märkt över 200 saker:)



Jag väljer nog att godkänna kommentarerna bara, brukar ju ha tävlingar och sånt..

ha det så bra

2009-09-21 @ 19:41:54
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0